Uw partner in professionele IT- en telefonieoplossingen op maat!
Professionele communicatie
Is dat iets voor mij?
Is jouw onderneming niet of moeilijk bereikbaar of ervaar je slechte gesprekskwaliteit? Werk je nu met complexe en niet gebruiksvriendelijke systemen, lopen de kosten hoog op en weet je eigenlijk wel waarvoor je betaalt? Gebruik je nu verschillende platformen met elk hun aparte login en heb je geen overzicht meer wie met welk middel communiceert? Of heb je je al vragen gesteld bij de beveiliging van al die verschillende platformen?
Een professionele communicatie-oplossing zorgt voor een professionele uitstraling naar je zakenpartners, zorgt ervoor dat je bereikbaar bent waar, wanneer en hoe je dat zelf wilt, zorgt ervoor dat jij en jouw medewerkers efficiënter gaan (samen)werken. Onafhankelijk van in welke sector jouw onderneming actief is, professioneel communiceren is een must voor elke onderneming. Onafhankelijk van jouw personeelsaantal of bedrijfsactiviteiten!
VoIP, wat is dat en wat zijn de voordelen
Voice over IP (afgekort VoIP) betekent letterlijk spraak via netwerk. Doordat je spraak via de netwerkkabel gaat versturen heb je geen gescheiden bekabeling meer nodig. Uw computer en telefoon worden dus op dezelfde infrastructuur aangesloten, dit brengt een scala aan nieuwe mogelijkheden met zich mee:
-
Telewerkers zijn op dezelfde manier bereikbaar als wanneer ze op kantoor zijn. Zo kunnen ze gebeld bijvoorbeeld gebeld worden door hun collega's via hun intern nummer, kunnen ze zien we in gesprek is, ... Geen gedoe meer dus met mobieltjes en het doorgeven van elkaar privé gsm nummer.
-
Meerdere vestigingen kunnen eenvoudig aan elkaar gekoppeld worden. Medewerkers uit vestiging 1 kunnen dus communiceren met medewerkers uit vestiging 2, 3, ... net of ze allemaal op dezelfde locatie zouden zijn.
-
CRM pakketten of andere applicaties of toestellen (vb. intercom, videofonie,...) kunnen gekoppeld worden met uw telecomsysteem
-
Kostenbesparend! Bespaar tot meer dan 50% op je klassieke telecomfactuur
3CX Communicatie oplossing van Voxtra
Bereikbaarheid waar, wanneer en hoe u dat wilt!
Oproepfunctionaliteiten
Gepersonaliseerde callflow
De klassieke telefoniefunctionaliteiten vormen de basis voor een goede en professionele communicatie-oplossing!
Uitbellen met het nummer van uw onderneming en oproepen van uw zakenpartners ontvangen zijn onmisbaar in een goede bedrijfsvoering.
Met de 3CX communicatie oplossing die Voxtra bij u installeert, configureert én onderhoud beschik je over alle basisfunctionaliteiten die een klassieke telefooncentrale biedt:
-
Bellen en gebeld worden
-
Openingsuren (u bent bereikbaar wanneer u dat wilt)
-
Welkomstboodschap en nachtboodschap wanneer u gesloten bent
-
1 of meerdere keuzemenu's
-
Geavanceerde menu's op basis van input (vb. routeringen op basis van postcode)
-
Doorschakelfunctionaliteiten (zowel naar interne als externe nummers)
-
Voicemail
-
Fax2mail functionaliteiten (u ontvangt een inkomende fax als pdf bijlage in een e-mailbericht)
-
...
Bereikbaarheid
Flexibiliteit volgens uw specifieke wensen en noden
In tegenstelling tot een klassieke telefooncentrale biedt de 3CX communicatie oplossing van Voxtra een enorme flexibiliteit in hoe, waar en wanneer u bereikbaar wenst te zijn.
U kiest voor een klassiek (maar toch modern) bureautoestel, een draagbaar toestel omdat uw medewerkers geen vaste werkplek hebben of u belt via uw smartphone met behulp van de 3CX app for Android of iOS, u belt via uw laptop of vaste computer met behulp van een headset of u kiest voor optimale flexibiliteit en gebruikt ze allemaal afhankelijk van uw behoeften op een specifiek moment.
Ontelbare mogelijkheden en voor ieder wat wils!
Communicatie
Office without limits
De 3CX communicatie oplossing is dé Alles-In-1 communicatie oplossing voor een moderne en professionele onderneming! Het is zo veel meer dan telefonie alleen...
Naast de uitgebreide oproepfunctionaliteiten biedt het platform ook diverse tools om efficiënter met elkaar te kunnen samenwerken.
-
Chat met je collega's
-
Pas je status aan zodat iedereen weet of je bereikbaar bent of niet (handig als je niet op dezelfde werkplek bent)
-
Organiseer in een handomdraai conference calls of video meetings met collega's en/of externen zonder dat de deelnemers extra software moeten installeren.
-
Integreer 3CX Live Chat in je website
-
Koppel Facebook Messenger
-
Koppel Microsoft Teams
-
Bekijk/beheer de aangemelde agents in een wachtrij voor een vlottere behandeling van inkomende oproepen.
-
Wijs oproepen toe aan specifieke agents
-
...
Koppel uw communicatiesysteem ook met uw CRM pakket, parlofoon of videofoon en bedien het deurslot rechtstreeks vanop je telefoontoestel.
Kostenefficiënt
Veilig, transparant en reduceert kosten
De 3CX communicatie oplossing van Voxtra is een fantastisch schaalbaar, doch erg transparant systeem.
Jouw licentie wordt bepaald op basis van het aantal gelijktijdige gesprekken, onafhankelijk of je nu met 2 personen of 200 personen gebruikt maakt van het systeem. Bovendien geeft elke licentie recht op alle functionaliteiten die het systeem aanbiedt. Geen gedoe meer dus met extra opties, modules, ... waarvan de kost snel kan oplopen.
Wist je dat je met een onze communicatie oplossing behoorlijk kan besparen op je telecomfactuur? Wist je dat veel ondernemingen geen flauw idee hebben wat hun exacte telecomkost bedraagt en velen zelfs ook betalen voor diensten waarvan ze geen weet hebben?
Bovendien zet 3CX hard in op de veiligheid van hun systemen. Via tal van ingebouwde veiligheidskenmerken is jouw communicatie goed beschermd tegen aanvallen.
Indien u nog meer informatie wenst over de mogelijkheden van de 3CX communicatie-oplossing, kan u een demo aanvragen via deze link of neem contact met ons op. Wij maken voor u een demo op maat en bieden u daarbij graag een tasje koffie.