Telefonie

VoIP (Voice over IP) -telefonie,
ofwel bellen over intern netwerk en/of internet.


Dit via ons eigen VoxTel!

Bereikbaarheid waar, wanneer én hoe U dat wil?


 

Zorg ervoor dat uw telefonie niet langer een vervelende kost is maar een opbrengst wordt!

 

Waarom een telefooncentrale?

- Professionele uitstraling naar uw klanten.
- Nooit meer bezettoon, altijd bereikbaar.
- Keuzemenu waardoor klanten onmiddellijk bij de juiste persoon/dienst terecht komen.
- 1 algemeen hoofdnummer
- koppeling met klantenbestand
- betere controle over interne telefonie (verbruik, beschikbaarheid van collega’s in 1 oogopslag

 

Wat zijn de voordelen van VoIP?

Met VoIP heb je geen gescheiden bekabeling meer nodig, de computer en telefoon worden op dezelfde infrastructuur aangesloten. Doordat data en spraak met elkaar verbonden worden ontstaan nieuwe mogelijkheden die uw productiviteit kunnen verhogen. Vb direct een klantenfiche openen bij een inkomende oproep, zie de beschikbaarheid van collega’s op uw scherm, …

VoIP-telefonie is veel goedkoper dan klassieke telefonie, bovendien heeft u geen apart abonnement meer nodig voor uw telefoonlijn. In veel gevallen kan dit een besparing opleveren van meer dan 50%!
Meerdere vestigingen, zelfs met verschillende zonenummers, kunnen samen op 1 centrale waardoor onderlinge gesprekken helemaal gratis worden.

Wat zijn de nadelen van VoIP?

VoIP-telefonie heeft maar 1 Achilleshiel;  het onderliggende netwerk. Bij verouderde bekabeling of slecht opgebouwde bekabeling kan dit storing veroorzaken. Uiteraard wordt dit bekeken op het moment dat wij een project bij u starten. We helpen u graag met raad en daad om uw netwerk waar nodig aan te passen.

Communicatie.jpg

3CX

3CX  heeft zijn betrouwbaarheid en kwaliteit al ruimschoots bewezen.

Als softwarematige oplossing is de basis van uw centrale steeds dezelfde, ongeacht of u nu 1 toestel aansluit of vele honderden. Enkel de licentie groeit mee.

Unified Communications - Zo veel meer dan telefoneren alleen

Een moderne telefooncentrale is zo veel meer dan het toestel op uw bureau dat af en toe rinkelt. Het integreren van omnichannel service maar ook van andere (rand)apparatuur is tegenwoordig standaard.

Denk hierbij aan:

- Het integreren van smartphones als bijkomende interne toestellen

- Headsets

- Chat, videoconferenties en webinars, ...

- Koppel uw telefooncentrale met uw ERP of CRM

- Integratie van parlofonie en videofonie

©2020 by Voxtra