top of page

Onze klanten vertellen

Laat u alvast overtuigen door de verhalen van onze klanten en ontdek onze dagelijkse activiteiten in de meest uiteenlopende sectoren. 

Fiscaal Adviesbureau De Smet

Bij verbouwingswerken aan ons accountantskantoor kwamen we via onze elektrotechnieker in contact met Voxtra. Het eerste contact met de zaakvoerder voelde meteen gemoedelijk aan!

​

​

​

We hadden nood aan een goed uitgebouwd netwerk, op maat van onze onderneming. De installatie van Voxtra voldeed volledig aan onze behoeften. Hun helpdesk is makkelijk bereikbaar en de wachttijden voor een interventie zijn kort. We hebben en goed en vlot contact met zowel de zaakvoerders als de medewerkers, steeds vriendelijk, behulpzaam en echte experten in hun vak! Bovendien is hun facturatie transparant en eerlijk!

​

Wij kunnen hen alleen maar aanbevelen aan onze collega-ondernemers!

Voor deze klant in Sint-Martens-Lierde verzorgen en onderhouden we hun volledige IT-infrastructuur.
We plaatsten hier ook een professionele telefooncentrale, wat ervoor zorgt dat ze het gebruik van hun privé gsm nummers voor het werk achter zich kunnen laten en bereikbaar zijn volgens een vaste structuur.

Van Wiemeersch

Ik heb Steven leren kennen via een gemeenschappelijke relatie en al snel werd de eerste samenwerking een feit.

Onze firma kende een gezonde groei en Steven was de juiste man op het juiste moment

 

Sindsdien werken we op regelmatige basis samen en onderhoudt Voxtra ons netwerk en zowat alles wat er aan hangt.

Dankzij Voxtra kunnen we genieten van een stabiel netwerk, hebben we één aanspreekpunt én snelle interventies.
Steven en Stéphanie kennen onze firma door en door; dat werpt zijn vruchten af!​

Van Wiemeersch is een Meetjeslandse detailhandel in gereedschappen, machines, werfmaterialen en beslag. Hun ruim 4000m² aan winkeloppervlakte werd door ons voorzien van moderne WiFi antennes, waarover ook nu ook hun vaste telefonie verbindt dmv een app op de smartphone terwijl de collega's in de burelen gebruik maken van moderne, vaste, telefoontoestellen. De communicatie-oplossing van Voxtra zorgt voor een naadloze integratie van beide.

​

Daarnaast bouwen en beheren we ook het volledige IT netwerk, van servers tot gebruikers-PC's.

Samenwerking met concullega's

"Het is de eerste keer dat ik zo'n gedetailleerd antwoord krijg inclusief de setup. Zou een voorbeeld moeten zijn voor de grotere telecom spelers, maar dat zal een illusie blijven. Des te kleiner de firma, des te groter de support en vice versa. Hiermee zullen we er zeker in lukken om alles prima te laten samenwerken. Dank voor de snelle feedback!"

​

​

Lovende woorden van een concullega die het IT beheer bij een van onze telefonieklanten voor zijn rekening neemt. 

Motorshop Yamaha Eeklo

Toen we in onze verouderde telefonie & mix van IT systemen wilden vervangen, overwogen we verschillende opties.

Uiteindelijk hebben wij contact opgenomen met Voxtra via een kennis. 

Het contact verliep supervlot en we kregen een goede offerte met alle informatie die we nodig hadden.  Het vertrouwen en de correcte communicatie overtuigden ons om met hen en het aangeboden systeem in zee te gaan.

 

Bij de voorbereidingen kregen we de keuze om bepaalde dingen al dan niet uit te voeren en dit betekende dat we maar 1 dag niet operationeel waren. We kregen de nodige feedback waardoor de aanpassing naar het nieuwe systeem vlot verliep. De support was tevens vlot bereikbaar en reageerde snel, steeds meezoekend naar een oplossing.

 

Het nieuwe systeem biedt ons een enorme meerwaarde. We verzetten in dezelfde werktijd bijna het dubbele van werk. Dankzij Voxtra hebben we onze werkzaamheden kunnen verhogen zonder extra tijd te moeten investeren. Wij zijn in staat om met minder mensen meer taken uit te voeren, waardoor we onze productiviteit aanzienlijk hebben verhoogd. Dit heeft er voor gezorgd dat we onze eigen klanten nu beter en sneller kunnen bedienen.  Voxtra heeft ons dus geholpen om efficiënter te werken en meer uit onze tijd te halen."

De verouderde infrastructuur bij deze klant uit Eeklo was dringend aan vervanging toe. Samen met de winkelverantwoordelijke en zaakvoerder gingen we in gesprek en werkten we een oplossing uit om hun werkposten te vernieuwen en efficiënter te maken. Alle PC's werden vervangen, de oude bekabeling vernieuwd, het Wifi netwerk werd vernieuwd en uitgebreid en de telefonie werd op punt gezet. Naast de medewerkers aan de kassa kunnen nu ook de techniekers in de werkplaats de barcode van hun verbruiksmaterialen inscannen zodat facturatie vlotter verloopt.

ETM Catering / EEThentiek

We zijn heel erg tevreden met de nieuwe telefooncentrale!

Met name het intern bellen tussen winkel-keuken-kantoor-privé is een stuk makkelijker als voorheen.

Ook is het fijn dat de telefoon van de winkel doorgeschakeld wordt bij drukte of afwezigheid zodat we altijd bereikbaar zijn.

Bij deze traiteur en cateraar uit Arendonk optimaliseerden we hun interne en externe communicatie door het plaatsen van een moderne telefooncentrale. Dit verhoogde de efficiënte in communicatie tussen de verschillende afdelingen (die ook fysiek van elkaar gescheiden zijn). Door het gebouw van de catering te koppelen aan het gebouw van de winkel d.m.v. een VPN-verbinding werd hun kassasysteem gesynchroniseerd en verloopt hun werking nu een pak vlotter.

Maldex

Ooit begonnen als project, met de installatie van 1 server.
Uitgegroeid tot vast aanspreekpunt voor alle IT en telefonie gerelateerde vragen.

Kantoor
De Paepe-Vermassen

Via mond-aan-mond reclame hadden wij gehoord dat Voxtra ons kon helpen bij de vervanging van onze oude server. Na dit project zijn we vaste klant geworden en raden wij Voxtra nu ook aan bij onze klanten.

Cube

We werden klant bij Voxtra omdat het direct duidelijk was hoe goed hun know how over hun producten is. Ze denken mee met hun klanten en zorgen dat de telefonie op maat van het bedrijf gemaakt wordt.
Snelle service, duidelijke communicatie en correcte prijs!

bottom of page