Over Voxtra

Wilt u ook van uw IT- en Telecomkost een opbrengst maken?

"Bereikbaarheid wanneerwaar en hoe ú dat wil" zonder dat u klanten verliest".

Klinkt dat als muziek in de oren?

Wij zijn Steven en Stéphanie en samen met ons team vertellen we je graag ons verhaal.

Na jarenlange ervaring in de IT-sector hebben we geleerd dat veel van onze klanten problemen ervaren met hun telefonische bereikbaarheid. De meeste systemen waren niet afgestemd op de noden van hun onderneming en/of waren erg complex. Vaak ging dit samen met onnodig dure licenties en een samenraapsel van verschillende systemen en leveranciers.
Op regelmatige basis werden we toen gevraagd te bemiddelen in de communicatie tussen de verschillende leveranciers of werd de vraag gesteld of we een alternatieve oplossing konden voorzien.

Op een zeker moment beseften we dat IT en Telefonie onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en er geen enkele nood is aan verschillende leveranciers

We zochten en vonden een stabiel en bewezen alles-in-1-systeem dat wij met onze uitgebreide IT-kennis snel en gemakkelijk kunnen implementeren.

Door onze IT en telefoniekennis te bundelen, zijn we voor onze klanten een totaalpartner die meedenkt met de echte noden en wensen van de ondernemer en zijn onderneming.

Voxtra zorgt voor een geïntegreerde oplossing!

 

Met een gedreven team, een erg persoonlijke aanpak en een stevige portie vakkennis bieden we onze collega ondernemer een totaaloplossing voor zijn volledige IT- en Telecominfrastructuur. Dit steeds volgens de echte noden en wensen van de klant!

 

Door het plaatsen van een telefooncentrale ervaart u meteen de voordelen; geen bezettoon meer voor uw klanten, een professionele uitstraling, mogelijkheden om te koppelen met klantenbestanden, keuzemenu, persoonlijke boodschappen, wachtrijen, opzetten van een webmeeting of conference call in een handomdraai, ...

Bellen via ons eigen VoIP-platform, bespaart je overigens meteen heel wat op je klassieke telecomfactuur.

 

Samen met onze sterke IT-kennis zorgen we ervoor dat uw telefonie perfect integreert in uw netwerk.
Maar we doen nog meer: ook voor de aankoop, installatie én onderhoud van uw netwerk, pc's, servers, printers, ... heeft u aan ons een uiterst betrouwbare partner!

Door middel van standaardisatie, automatisatie, preventie én monitoring kunnen wij met een klein team voldoen aan grote noden!

 

Vraag het gerust even aan onze klanten, ze vertellen het je graag!

+600

#
VoxTel-phonenumbers

+580

+250

#
Supported (soft-)phones
#
Supported workstations

VOXTRA BELOOFT

Oplossingsgerichte aanpak

Wij bieden onze klanten een geïntegreerde oplossing op hun maat én volgens hun wensen en noden.

Kunnen wij de oplossing niet bieden, dan zoeken we graag samen naar de juiste partner!

Nauwkeurigheid

Wij behandelen de vragen van onze klanten altijd met de nodige zorgvuldigheid. We leveren geen half werk maar een werkende oplossing!

Open communicatie

Onze klanten zijn onze vrienden! We bouwen aan een professionele, doch persoonlijke relatie, gebaseerd op vertrouwen en wederzijds respect.

Voor onze klanten zijn wij altijd bereikbaar en ieder probleem wordt met de gepaste prioriteit behandeld.

Vertrouwen

Onze klanten mogen op beide oren slapen. Hun gegevens zijn veilig in onze handen, bij Voxtra stellen we discretie voorop!

Vakkennis

Alle medewerkers van Voxtra zijn gecertifieerd in hun vak. Door een goede mix van diverse opleiding en het behalen van certificaties en accreditaties kunnen wij maximale kennis garanderen.
Wij zijn Unify Authorized OpenScape Business Partner, 3CX Silver Partner, 3CX Advanced certified, Telenet Partner For Business, Microsoft Certified, HP Preferred Partner, ...

Stiptheid

Een afspraak is een afspraak!
We streven ernaar om de vragen van onze klanten tijdig te beantwoorden en gemaakte afspraken op tijdig na te komen.

©2020 by Voxtra